+989178518131
+989177048323
mohammadkaqaz888@gmail.com

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

مرکز فروش و خدمات پس از فروش لیزر موهای زائد و دستگاه های لاغری و انواع دستگاه های زیبایی پوست و مو

دستگاه لیزر تیتانیوم

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

بسیاری از مردم وجود موهای زائد روی بدن خود احساس رضایت ندارند و از روش های مختلف سنتی برای از بین بردن آن استفاده می کنند. اما پیشرفت تکنولوژی استفاده از لیزر را بسیار راحت و در دسترس کرده است. دستگاه لیزر موهای زائد که بسیاری از دردسر های روش های سنتی مثل بازگشت سریع و موقتی بودن و نیز مشکلات پوستی را از بین برد. کلینیک های زیبایی دارای دستگاه های مختلف لیزر هستند که مشتری ها و مراجعه کنندگان خود را از شر موهای زائد خلاص می کنند. دستگاه های مختلف بر روی پوست های متفاوت تاثیر مشابه ندارد اما در این میان شاید خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بهترین انتخاب برای دارندگان کلینیک زیبایی باشد.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیرز تیتانیوم یک دستگاه جدید و کارآمد است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ، زمان درمان را کاهش داده ، ایمنی را بالا برده و نیز برای انواع مختلف پوست حتی پوست های تیره و برنز مناسب است. در ادامه به توضیح مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم می پردازیم.

در از بین بردن موهای زائد با  دستگاه لیزر ، همزمان با استفاده از دستگاه پرتو ها با سرعت بالا تابیده شده و این امر سبب می شود پوست به تدریج گرم شود. فناوری IN-MOTION به اپراتور این امکان را می دهد تا بتواند به دفعات بالا از یک محل عبور کند و تاثیر بیشتری روی فولیکول های تار مو بگذارد و از رشد آن جلوگیری کند.

این دستگاه دارای سیستم ICE PLUS COOLING   یا چیلر است که در طول  درمان سبب می شود سطح پوست بدون وقفه و  در تمام طول درمان خنک شود و درمان بدون درد و سوختگی پوست باشد.

این دستگاه دارای اتصال دوگانه است. یعنی به اپراتور این امکان را می دهد که همزمان بتواند در طول یک درمان بین 2 نتظیم مختلف دستگاه سریع تر جا به جا شود و درمان کارآمد و ایمن تری داشته باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی  اپلیکاتور   IN -1-3 یا دایود خوشه ای   TRIO  است که به اپراتور این دسترسی را می دهد که همزمان 3 طول موج را فراهم کند که این طول موج ها به عمق مختلف بافت پوست نفوذ کرده و ریشه مو را از بین می برد.

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از ویژگی اپلیکاتور 4Quattro بهرمند می شوید. قدرت تابش پرتو این اپلیکاتور حدودا 4 سانتی متر است و این امر بسیار برای صاحبان کلینیک زیبایی اهمیت دارد . زیرا این قابلیت ، دستگاه را قادر می سازد در هر شات مساحت 600 سانتی متر مربع را اثر بگذارد و روند درمان را 40% سریع تر انجام دهد. در اصل این دستگاه با ادغام 3 طول موج و افزایش قدرت تابش طول درمان را کاهش و آن را آسان تر می کند. در نهایت با کاهش زمان درمان می توان تعداد بیش تری مراجعه کننده در طول روز داشت.

برای افزایش دقت و بهداشت، این دستگاه دارای سرهای مختلف برای صورت ، بدن و بیکینی است. سری های صورت به شکلی هستند که بتوانند حتی سوراخ خای گوش و بینی را به راحتی مورد هدف قرار دهد و نیز از سری های یک بار مصرف برای قسمت بیکینی به دلیل کاهش انتقال بیماری استفاده می کند.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم

  • درمان سریع در هر جلسه به دلیل استفاده از اپلیکاتور 4 سانتی‌متری دستگاه
  • عملکرد بالا در استفاده از دستگاه حتی در صورت استفاده 24 ساعته
  • دارای فیلتر‌های آب دوتایی و پمپ ایتالیایی
  • کاهش درد در طول درمان به دلیل کولینگ قوی
  • داری ماژول طلایی
  • دارای دو فیلتر
  • دارای دو کانکتور
  • قدرت نفوذ بالا در لایه‌های عمقی پوست
  • دستگاه دارای توان 300، 500، 600، 800، 1000، 1200 واتی است
  • دارای قدرت شات 20 تایی در هر ثانیه
  • دارای صفحه‌نمایش 15 اینچی با سیستم ‌عامل اندروید
  • قیمت مناسب و مقرون‌به ‌صرفه

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، درمانی سریع و کارامد و ایمن برای مراجعه کنندگان خود فراهم می کنید. امواج های دستگاه به وسیله هندپیس ها به داخل بافت پوست نفوذ کرده و مو های زائد را به صورت مؤثر از بین می برد. این امر سبب شده این دستگاه از سایر دستگاه های لیزر متمایز شود. شرکت آتیه فرداد لوتوس در زمینه فروش دستگاه لیزر تیتانیوم مبادرت دارد. برای اطلاعات بیش تر با ما در تماس باشید.

قیمت دستگاه لیرز تیتانیوم

بنا به توضیحات بالا می دانید این دستگاه نسبت به تکنولوژی به کار رفته و ویژگی های آن بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است و  تا مدت زمان بسیار بیش تری نسبت به سایر دستگاه های دیگر بازده دارد و این یک مزیت برای صاحبان کلینیک های زیبایی است. برای دریافت قیمت و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در شیراز

شما عزیزان ساکن شهر شیراز می توانید برای خرید دستگاه لیزر تیتاینوم در شیراز با شرکت آتیه فرداد لوتوس در ارتباط باشید. کیفیت و ضمانت را با ما تجربه کنید.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در شیراز

شرکت آتیه فرداد لوتوس نمایندگی فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در شیراز است و با بهترین قیمت و تحویل سریع ، در پیشرفت کلینیک شما کمک می کند.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر تیتانیوم , خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 , قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 , قیمت دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم , قیمت دستگاه لیزر بدن تیتانیوم , خرید اینترنتی دستگاه لیزر تیتانیوم

No Comments

Add your comment